تحقیق درباره علل دروغگویی

خرید و سفارش اینترنتی
نمونه سوالات آزمون قوانین، مقررات و ضوابط حوزه نشر و رسانه‎های دیجیتالدانلود نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي با پاسخنامه

  تحقیق با موضوع دروغگویی

 

خلاصه متن تحقیق:
از حكيمي‌ پرسيدند : تربيت از چه سالي آغاز مي‌شود ؟ پاسخ داد: بيست سال قبل از تولد و اگر اين مدت كافي نباشد بايد برآن افزود.
آري ! واقع امر اين است كه فرايند تربيت به معناي اخص آن سالهاي قبل از تولد فرزند آغاز مي‌شود. هر كودكي كه پاي به عرصه وجود مي‌گذارد و چشم به تماشاي جهان هستي مي‌گشايد، تبريك خالق كمال آفرين بدرقة راهش مي‌شود. اين كودك خود بالقوه پدر است و مادر. پس برنامه‌هاي جامع تربيتي او مي‌بايست متضمن انديشه‌هاي پدرپروري و مادرپروري نيز باشند، به ديگر سخن كودكان و نوجوانان امروز، پدران و مادران فردا مي‌باشند. 
يكي از صفات پسنديده كه هماهنگ با سرشت با آدميان است،راستگويي است.
هرانساني بالقوه مايل است راست بگويد و همچنين سخناني را كه از ديگران مي‌شنود راست تلقي كند. دروغ گفتن انحراف از صراط مستقيم و فطرت و خلقت است و بدون ترديد مخالف وجدان اخلاقي بوده و در نظر كلية ملل و اقوام جهان ودر تعاليم قاطبة پيامبران الهي عملي ناپسند و مذموم است. بدبختانه اين مرض خطرناك از دوران كودكي بچه‌هاي كوچك به اين ناخوشي خانمان برانداز دچار مي‌شوند و به دروغگويي عادت مي‌كنند و گاهي چنان به اين خوي ناپسند انس مي‌گيرند كه از دروغ گفتن لذت برده و از اينكه ديگران را به گفته‌هاي نادرست و غير واقعي خود جذب كنند، مسرور مي‌شوند، پدران و مادران و مربيان ارجمند بايد بدانند كه اگر از دوران كودكي جلوي اين ناخوشي خطرناك گرفته نشود، ممكن است فرد تا پايان عمر به آن مبتلا باشد.
و . .  .

فرمت تحقیق:Word
تعداد صفحات:25
قیمت:35000 تومان


فهرست مطالب:
مقدمه
برخورد با دروغگويي و عدم صداقت كودك
علائم و نشانه‌هاي دروغگو
علل دروغگويي
الف ) عوامل اجتماعي
ب – عوامل تربيتي ‌
 
رفرنس درون متنی دارد
منابع دارد

دانلود فایل

 


محصولات پیشنهادی:

جزوات کنکور کارشناسی ارشد معماری

 

سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي

 

سوالات آزمون استخدامي ارگان هاي دولتي

 

کاتالوگ رنگ مو آلبورا-Albura

 

بهترین سایت برای دانلود پاورپوینت


بانک دانلود تحقیق و مقاله

 


تاریخ انتشار : ساعت: | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

پیشنهاد عالی :

بازديد : 68

موضوع: مقاله و تحقیق ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش